<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>
Acest site web utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să aveți o experiență de navigare mai bună și în scopuri de publicitate, pentru a vă oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele dvs. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile utilizate pe acest site web și despre cum să dezactivați unele cookie-uri sau pe toate, vă rugăm să examinați Politica noastră privind Cookie-urile. Accept utilizarea cookie-urilor.

Mobile Route Proximo

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...


Mobile Route Proximo te ajuta se livrezi continut interactiv (text, imagini, video) direct catre client, astfel: 


  • Mesaje de bun venit, recunoastere client, oferte personalizate, actiuni specifice pe locatie. In acelasi timp, se pot importa informatii importante de la clienti: feedback instant, recenzii, evaluari, impact Social Media
  • Obtinerea feedback-ul clientului, imediat dupa vizita unei locatii sau colectare date prin chestionare.
  • Cu Mobile Route Proximo se imbunatatesc semnificativ datele despre client
  • Analize in timp real, masurare instanta a ratei de succes a unei campanii, analiza caracteristicilor / tiparelor de prezenta, analiza caracteristicilor / tiparelor comportamentului de cumparare



De ce sa alegi DataKlas Mobile Route Proximo


  • Cea mai buna platforma de analiza din piata
  • Comunicare foarte buna cu clientii
  • Program de loialitate imbunatatit
  • Oportunitate sporita pentru cross-selling si upselling
  • Potential de generare venituri (utilizare ca un canal de publicitate pentru terti)
  • Datele pot fi importate in Excel 



Competenta

  • Evaluarea in timp real a succesului campaniilor de marketing si adaptarea rapida a acestora pentru cresterea impactului
  • Marketing prin gamification - atragerea clientilor in jocuri atractive / interactive, ce au ca rezultat oferirea de recompense
  • Analize de marketing predictiv – corelarea datelor relevante (demografice, istoric de cumparare, satisfactie) -  pentru luarea celor mai bune decizii de crestere a vanzarilor
  • Sincronizare cu aplicatii mobile deja existente si colectare de date privitoare la loialitate, locatie si alte detalii suplimentare
  • Sistemul de analiza interogheaza datele transmise in mod continuu, pentru o actualizare permanenta
  • Analizeaza in timp real caracteristicile comportamentale: ore de varf, timp petrecut in locatie, interese
  • Transmite instructiuni cu privire la gasirea / identificarea unor locatii sau a unor produse dintr-o anumita locatie
  • Transmite promotiile si materialele de marketing, cu informatii detaliate despre produse
  • Evidentiaza si semnalizeaza produsele premium
  • Ofera date privind activitatea clientului in locatie

logo-primary