<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>
Acest site web utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să aveți o experiență de navigare mai bună și în scopuri de publicitate, pentru a vă oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele dvs. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile utilizate pe acest site web și despre cum să dezactivați unele cookie-uri sau pe toate, vă rugăm să examinați Politica noastră privind Cookie-urile. Accept utilizarea cookie-urilor.

DataKlas SFA

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...

Un set complet de instrumente pentru reprezentantii de vanzari, promoteri, agenti de livrare sau de servicii, reprezentanti medicali etc. 

Cu DataKlas SFA automatizezi activitatea de vanzare, incluzand:

  • Monitorizarea si controlul inventarului
  • Procesarea comenzilor
  • Urmarirea comenzilor
  • Managementul contactelor
  • Distribuirea informatiilor
  • Managementul clientilor
  • Analiza predictiei de vanzari
  • Promotii de marketing


Utilizand aplicatia DataKlas SFA, reprezentantul din teren va merge la client doar cu un dispozitiv mobil, fara a mai fi nevoie de hartii, notite sau scrisori de raportare. Pe dispozitivul mobil exista toata informatia de care are nevoie pentru o activitate eficienta si pentru colectarea datelor.


Pentru date acurate, sincronizarea cu sediul central poate fi facuta oricand, de oriunde, prin conectarea la internet printr-o conexiune securizata.


Functionalitati de back office:

  • Comenzi/Managementul facturarii
  • Managementul rutelor zilnice
  • Managementul obiectivelor/client
  • Plati
  • Aplicarea discounturilor
  • Import/export de date
  • Aplicatie bilingva
  • Analize standard si raportare: detalii privind consumatorii, comenzile, vanzarile, platile, promotiile acordate, stocul curent, indeplinirea target-urilor, rezumat zilnic, locatii planificate vs. vizitate, timpul de lucru, detalii despre ziua de munca, follow-up asupra vizitei efectuate.

ELIMINA COSTURILE INUTILE SI INEFICIENTELE

IMBUNATATESTE PERCEPTIA CONSUMATORULUI PRIN SERVICII MAI BUNE

 

VANZARI:

  • Informatii despre produs, status creditare clienti, comenzi, indeplinirea targetului de clienti, promotii
  • Datele locatiilor si managementul rutelor, incluzand lista activitatilor ce trebuie realizate in momentul vizitelor la clienti
  • Preluarea comenzilor (offline si/sau online: GSM/GPRS/CDMA/3G), cu sau fara colectarea banilor (numerar, cecuri bancare, bilet la ordin etc.)
  • Acordare de discounturi suplimentare si managementul promotiilor asa cum sunt setate in aplicatia ERP/Wholesale sau solicitare online catre aplicatia ERP in vederea verificarii preturilor calculate pentru o comanda anume sau un client specific
  • Rezervarea online de produse
  • Functii standard de vanzari si marketing (prezenta produselor, verificarea prezentei si mentenanta materialelor de tip POSM - Point Of Sales Materials -, chestionare de marketing)
  • Comunicare prin wireless (comanda online sau transmiterea comenzii pentru fiecare client, verificare de stoc, verificare/aprobare de pret, aprobare depasire limita de credit, prezenta indelungata pe teren a reprezentantilor)
  • Activitati de promovare si prezentare


MARKETING:

  • Prezenta produselor proprii si ale competitiei
  • Informatii despre materialele de tip POSM si promotii, atat proprii, cat si ale competitiei 
  • Preturi, managementul spatiului la raft, numar de fete per produs
  • Managementul stocului
  • Chestionare flexibile. Instrument de chestionare avansata pentru targetarea pietei pe baza mai multor criterii care pot fi combinate: geografice, structura reprezentantilor de teren, On-trade/Off-trade etc.
  • Functie standard de vanzari - colectarea comenzilor (in numele producatorului sau alta entitate), in special pentru situatiile de ruptura de stoc
  • Comunicare wireless indelungata pentru prezenta pe teren a reprezentantilor de vanzari
  • Activitati de promovare si prezentare

logo-primary