<style> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>
Acest site web utilizează cookie-uri pentru a vă ajuta să aveți o experiență de navigare mai bună și în scopuri de publicitate, pentru a vă oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele dvs. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile utilizate pe acest site web și despre cum să dezactivați unele cookie-uri sau pe toate, vă rugăm să examinați Politica noastră privind Cookie-urile. Accept utilizarea cookie-urilor.

DataKlas Retail

Citeste mai mult...

Citeste mai putin...


DataKlas Retail este aplicatia dezvoltata de High-Tech Systems & Software pentru magazine si lanturi de magazine.

De la managementul de produs si categorie, la POS, pana la business intelligence si auditul vanzarilor, DataKlas Retail va ajuta sa va desfasurati activitatea in conditii optime.

Veti putea creste satisfactia clientului si vanzarile cu ajutorul acestei solutii software de retail.

  • Managementul valorii cantitative pe un numar nelimitat de inventare, permitand vanzarea oricarui tip de produs sau serviciu, inclusiv elaborarea ERN (Entry Reception Note) si a rapoartelor specifice. Asigura compatibilitatea cu toate casele de marcat, cu imprimantele fiscale si cititoarele de coduri de bare, adaptandu-se la schimbarile legislative etc.
  • Interfata de vanzare, intuitiva si prietenoasa, cu acces la toate functiile, asigura filtrarea produselor in functie de diverse criterii si semnalizeaza erorile la introducere, pentru minimizarea erorilor de operare.
  • Sistemul ofera suport operatorului in oferirea de recomandari asociate, pe baza beneficiilor complementare.


Sistem POS

 

PANOU DE ADMINISTRARE

  • Pauza
  • Schimbare de tura
  • Bonuri in asteptare
  • Raportul Z
  • Setari / iesire din aplicatie



VANZARI

  • Scanare cod de bare
  • Cautare manuala dupa cod de bare / categorie / produs


 

PROMOTII DE MARKETING SI CAMPANII    

  • Automatizat din baza de date
  • Automatizat prin scanarea cardului de fidelitate
  • Procentaj adaugat manual sau valoarea pentru produsul selectat / total



PLATA

  • Cash
  • Card de credit
  • Vouchere
  • Combinat


Optiunea de a folosi carduri de fidelitate - Sistemul poate avea un modul CRM integrat ce permite configurarea flexibila a politicilor de loialitate a clientilor prin toate metodele curente folosite (discount la vanzare, acumularea de puncte etc.), precum si configurarea unei multitudini de mecanisme promotionale.


Managementul clientului:

  • Prin oferirea cardurilor de loialitate clientilor se poate identifica si comportamentul de cumparare al acestora si se pot realiza campanii promotionale targetate in functie de interesele acestora.
  • Cardurile de loialitate pot oferi diferite procente de reducere si / sau acumularea de puncte de loialitate ce pot fi utilizate ulterior. In functie de comportamentul sau, clientul poate avansa la urmatorul tip de card (Standard, Silver, Gold, VIP) ce include alte tipuri de beneficii.

Sistemul ofera posibilitatea configurarii mai multor politici de promotii:

  • Pentru unele tipuri de card sau pentru anumite serii de card
  • Disponibilitate pentru locatii specifice
  • Disponibililitate pentru o perioada limitata de timp sau pentru un anumit interval de timp


logo-primary